Persoons informatie

Naam: Arjan Geense

Adres: Irislaan 82

Postcode: 2651 PR

Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Telefoonnummer: 06-20978432/010-2231376

E-mail: arjan.geense@kpnmail.nlinfo@hrplan-g.nlwww.hrplan-g.nl

Burgerlijke staat: Gehuwd (2 kinderen)

Geboortedatum: 22-06-1962

Arjan met LoogoGraag stel ik mij aan u voor als een energieke persoonlijkheid met gezonde ambitie. Kernbegrippen als no-nonsense instelling, humor, organisatorische kwaliteiten, praktisch, resultaatgericht, sociaal vaardig, betrokken en flexibel passen bij mij. Vanwege mijn werkervaring ben ik in staat mij snel aan te passen aan andere omstandigheden. Mijn interesse gaat uit naar een parttime interim functie binnen een (profit)-organisatie. Klein of groot. Gedegen HR-ervaring in in- door- en uitstroom in zeer uiteenlopende branches en organisaties. Graag overtuig ik u in een kennismakingsgesprek.

Opleidingen

Heden

Doctoraal Arbeids- en Organisatie Psychologie via Open Universiteit
(alle vakken afgerond, bezig met eindscriptie)

1981 – 1985

HBO Personeel en Arbeid, diploma behaald

1974 – 1980

VWO/Gymnasium a, diploma behaald

Overig

Diverse commerciële trainingen en cursussen

Werkervaring

2011 – Heden

Eigenaar HR PLAN G voor interim HR/A&O opdrachten te Berkel en Rodenrijs

  • Momenteel circa twee jaar interim werkzaam als P&O adviseur bij een woningcorporatie in Zuid-Nederland;
  • Individuele begeleidingstrajecten, zowel in opdracht van bedrijven als voor particulieren;
  • Functiebeschrijvings- en waarderingsopdrachten;
  • Persoonlijke ontwikkeling/loopbaanoriëntatie.

2004 – 2011

Adviesbureau APB/Psychologisch Adviesbureau ACP te Roosendaal en Rotterdam

Senior HR-Adviseur/Consultant

  • Invulling van interim HR-functies bij diverse opdrachtgevers;
  • Geven van trainingen functioneringsgesprekken, begeleiding MT;
  • Coachingsopdrachten voor diverse bedrijven en niveaus;
  • Loopbaanbegeleidingstrajecten;
  • Uitvoering en begeleiding Assessments en rapportage;
  • Acquireren van opdrachtgevers zowel telefonisch als door middel van bedrijfsbezoeken.

2002 – 2004

Syntec (CRH holding)  Landelijk opererende groothandel voor Bouw en Industrie te Gorinchem

Hoofd P&O Reorganisatietraject.

2000 – 2002

Flexmen (uitzendorganisatie in voedingsmiddelenbranche) te Nieuwerkerk a/d IJssel

Manager Operations

  • Sturing aan projectleiders;
  • Bezoeken van potentiële opdrachtgevers.

1998 – 2000

EURO 2000 (organisatie Europese kampioenschappen voetbal) te Rotterdam

Manager Human Resources

  • Projectmatig aangesteld via Berenschot voor in- door- en uitstroom van personeel in speelsteden in België en Nederland.

2004 – 2013

HR werkzaamheden voor diverse woningcorporaties, eerst werkzaam via Adviesbureau APB/Psychologisch Adviesbureau

ACP te Roosendaal en Rotterdam als Senior HR-Adviseur/Consultant en sinds 2011 als eigenaar voor HR Plan G

  • HR manager a.i. Woningcorporatie gedurende twee jaar (praktisch fulltime) in voorbereiding op en uitwerking van fusietraject tussen Zorg voor Wonen te Zundert en Cires te Oosterhout. Werkzaamheden in de volle breedte van het werkveld van in-, door- en uitstroom;
  • Huidige invulling van interim HR-functie bij Bernardus Wonen te Oudenbosch gedurende ruim twee jaar;
  • Deelname als specialist P&O en secretaris aan beleidsgroep van directeuren en uitvoering en coördinatie van alle daaruit voortvloeiende acties, variërend van ontslag, assessments, opleidingen tot werving en selectie,  arboconvenanten en beleidsnotities betreffende onder andere ziekteverzuim, handboekregelingen, werkdruk en agressie;
  • Projectleider functiewaarderingstraject met waarderingen en beschrijvingen in IMF en CATS in situatie voor en situatie na een reorganisatie bij Waterweg Wonen te Vlaardingen;
  • Geven van trainingen, onder andere functioneringsgesprekken voor leidinggevenden en MT-begeleiding bij Woningstichting Zevenbergen, later genoemd Brabantsewaard te Zevenbergen en Klundert;
  • Diverse coachingsopdrachten voor diverse niveaus in diverse organisaties, onder andere bij Domein Wonen te Eindhoven, woningstichting Dinteloord te Dinteloord en woningstichting Woensdrecht te Woensdrecht;
  • Organisatie-advies, met name met betrekking tot herinrichting en reorganisatie van de organisatie en ontwikkeling en uitvoering van sociaal plan met betrekking tot uitbesteding onderhoud bij Bernardus Wonen;
  • Afname en verslaglegging selectie- en ontwikkelassessments en (collectieve) outplacementtrajecten;
  • Individuele loopbaanbegeleidingstrajecten/re-integratietrajecten, schuldhulpverlening en mantelzorg;
  • Implementatie HR-cyclus bij Bernardus Wonen inclusief evaluaties en contact OR
  • Functiebeschrijving, analyse en waardering bij woningcie Goed Wonen in Lage Zwaluwe;
  • Losse opdrachten (agressietraining, communicatie) bij Volksbelang in Made;
  • Meedenkopdracht IJmere over invulling reorganisatieplannen.

Overig

  • Ruim twee jaar werkzaam als interim personeelsadviseur voor Cires te Oosterhout, betrokken bij fusie tussen sie Invulling van interim HR-functies bij diverse opdrachtgevers;
  • Geven van trainingen functioneringsgesprekken, begeleiding MT;
  • Coachingsopdrachten voor diverse bedrijven en niveaus;
  • Loopbaanbegeleidingstrajecten;
  • Uitvoering en begeleiding Assessments en rapportage;
  • Acquireren van opdrachtgevers zowel telefonisch als door middel van bedrijfsbezoeken.

Daarvoor onder andere werkzaam geweest als personeelschef bij Industrieel bedrijf in industriële en technische Gassen met vestigingen in Schiedam, Botlek en IJmuiden (6 jaar) en manager PZ van een fabriek voor Frisdranken en Sappen te Bodegraven (2 jaar reorganisatietraject).